Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Tudniwalok az edzésről..;).:D

2013.01.02

 

Hetente két, maximum három alkalommal lehet edzeni. Minden edzés napot egy pihenő nap kövessen! Kezdő testépítőknek az erő, állóképesség fejlesztésére.

 

 

A kisebb izom tömeg gyorsabban regenerálódik, így gyakrabban lehet terhelni.

 

 

Ajánlott hetente legalább kétszer végig edzeni, ha edzettségünk szintje emelkedik, háromszor is lehet. A lényege, hogy az egész testet kevés gyakorlattal végig eddzük, figyelve az alapos bemelegítésre.Magas ismétlési számú fekve nyomással kezdünk, majd emeljük a súlyt, csökkentjük az ismétlési számot. Következik a tárogatás, két sorozat bemelegítés magas ismétlési számmal, majd két sorozat emelt súllyal.

 

 

Hátizom erősítést széles fogásású mellhez húzással kezdjük, majd evezőgépen evezünk, bemelegítés mint a mellizom gyakorlatoknál!

 

Egy bicepsz és egy tricepsz erősítéssel folytatjuk, bemelegítés a szokásos módon!

 

Felhúzással folytatjuk, alap gyakorlat, nagy erőnlétet igényel, egyszerre fejleszti a hát, derék, és a comb izmait.A lábedzést magas ismétlési számú lábnyújtással kezdjük, majd növeljük a súlyt, csökkentjük az ismétlési számot. Előkészítjük a combizmokat a guggolásra, bemelegítjük a térdízületet is, így csökkentjük a sérülés veszélyét. Guggolással folytatjuk, nagy odafigyeléssel, koncentrálva végezzük, a combizmok alap gyakorlata, növeli az általános erőnlétet, és az állóképességet. Lábhajlítás fekve, combhajlító gépen. Magas ismétlési számmal bemelegítünk, majd az ismétlési számot csökkentve fokozatosan növeljük a súlyt.

 

Edzés végén hasizom erősítésre négy sorozat hasprést végzünk, padon.

Kezdő edzésterv, lényeg a mozgások szabályos végrehajtása! Ha a mozgásokat megtanuljuk szabályosan, utána növelhetjük a súlyokat is, addig azonban nem!

Edzésterv

 Ezt csak a Drágám kedwéért..:DD

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.
 

 

Utolsó kép



Archívum

Naptár
<< Augusztus / 2019 >>


Statisztika

Most: 1
Összes: 30536
30 nap: 413
24 óra: 14